Translation by Wid KOSOO
Credit with many thanks to WID KOSOO
http://www.segye.com/Articles/News/Article...0529001912&cid=
Actor Ko Soo appears in TV ads to appeal to consumers
No calories, no colorings, no sugar, no preservatives: Zero-calorie Narangd Cider breaks the stereotypes in the R & D world after many years of research and testing.
To create a new category, the company has done a variety of marketing efforts. Supported many events, college festivals, parade activities, and being a sponsor of 'Korea's Got Talent' , which airs next month.
Narangd TV CF is also in full swing. Last month, they released the CF for TV campaign with actor Ko Soo as the model, to appeal to consumers.
Ko Soo’s good performance puts Narangd Cider as the top ranking in beverage sales accounting since its launch, and having a steady increase in sales.
ข่าวนี้ ดีมากค่ะ เพราะ สินค้าที่โกซู เป็น นายแบบ มีความเคลื่อนไหวอย่างแรง
เดือนที่แล้ว ที่โฆษณาตัวนี้ ออกมา เพือดึงดูผู้บริโภค
ด้วยผลงานที่ดีของโกซู ทำให้ยอดขาย ของ Narangd Cider ขึ้นเป็นอันดับ
ท๊อป ตั้งแต่เปิดตัวสู่ตลาด และยอดจำหน่ายก็เพิ่มขึ้นตลอดอย่างคงที่ค่ะ
VDO links about Gojijeon aired on MBC : Credit to WID KOSOO
http://bbsplus.sbs.c...tar100&no=19016
http://bbsplus.sbs.c...tar100&no=19017
Pictures have been cap from the vdo . Cannt wait ..
heehee
http://bbsplus.sbs.co.kr/star/star_index.j...tar100&no=19017
No comments:
Post a Comment